Hemma c:

Jag vaknade med jätte ont i magen :c Fast mamma sa att jag skulle åka dit och dra hem om det blev värre :c
Så jag drog hem efter första lektionen. Sen missade jag ofc bussen så jag skulle ta tåget till tumba iställe c:
Men den var såklart sent -.- SEN SOMMNA JAG! Jag vaknade upp i Älvsjö och orkade inte gå av och byta tåg så jag satt kvar och smsa mamma... Hon svarade aldrig så jag slumrade till och vakna på centralen.. Då bytte jag tåg XD

Men nu är jag hemma igen XD

Asså ica måste bli bättre med sina bakelser! Jag köpte två munkar...  Med fyllning (vanilj)
Men fyllningen var fryst D: Så det var som om att ätaglass typ XD

Men min söta lilla Powerking hjälpte allt :D ♥

Älskar energidryck :D
Fast jävla cp kuk sverige har lag på 15 år -.- FAAAST! jag är så jävla bra att jag hittat ett ställe därdom inte säger nått XD Men, där finns bara powerking och Redbull. Vill ha monster och buuurn! :D

Men nu lyssnar jagpå musik och chillar :>

Ska nog rita.. :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback