Inte bloggat...!

Har tagit en blogg-paus!

I lördags var jag med emmy ^^ (Jojjes ägare) Så vi var i stallet hela dan :) Själva.. Så Emmy tänkte rida i sommar-hagen, men det fick hon inte. Så jag gick med henne till ängen.. Men det var inte så mycket ridning :/ Jojje är jätte rädd för crossar och så ocf var det några bakom skogen så vi fick gå medhonomhela vägen... Och så skrittade jag lite på honom.

Sen sov jag hos henne :) Hennes hund Vilda är verkligen vild! XD Världens goaste hund!! :>

Sen var jag och Emmy på Hundpromenad på Söndag morgon.. :) 4 hundar, 3 ägare! :)

Jag fick ta Bonnie och resten sina hundar ^^ Fast vi bytte hundar hela tiden XD

Sen åkte vi till stallet på eftermiddagen
Jag tog hand om Amika och madicken när mathilda och Emmy red :>

Sen kom mathildas systrar och skulle gå med madicken och Amika.. Men Unni tappade madicken när hon drog så hon rymde -.-'
Så jag fick jaga henne typ XD

Sen på kvällen när jag kom hem duschade jag ochsen kollade jag på filmen ''Taken'' 

Men på måndag (idag)
Gick jag aldrig till skolan XD
Jag var helt jävla död på morgonen. Och mamma bara drog så jag vakna typ vid 10 eller så..

Sen har jag bara softat och sen kom Håkan (Hantverkare) han tog med sina hundar :D (Lång historia) Asså mamma känner honom sen tidigare.. :>

Sen höll Zeta (taxen) på att äta mitt marsvin också D:
Tindra (Schäfern) bara låg på golvet och dregla XD

Nu ska jag nog sova.. :<

God natt!




Kommentarer
Postat av: omnia

allt bra? =)

2011-04-05 @ 17:05:39
URL: http://oomnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback