Hallunda (:

Shululuuu!

Idag var jag och Lilli (Céline) i Hallunda :) Vi skulle hälsa på Boss men han var inte där :c Och han är en fegis ;)
Vi gick lite vilse först men sen hittade vi XD Haha jaja, *tillbaka i tiden* På mattelektionen skulle jag och några andra göra problemlösningar, resten skulle hålla på med subtaktion...
Men jag pallade seriöst inte ._. Det ända man får gör just nu är problemlösningar och det är så jävla fucking tråkigt!!!!!!! DÖÖ MATEMATIK!
Så jag låg och kollade in i skolans lampor och lyssnade på musik medand Adam och Mathilda arbetade :)
JAG VILL HA SOMMAR NU ASSÅ!!!!!!!!!!!!!


I sommras :) <- Jag Lilli ->


Vi hade precis badat :)


Nu i vintras :)


Kommentarer
Postat av: Bossiie^^

visst visst ^^ -.-

2011-03-22 @ 20:30:37
Postat av: Wolfsister

Varför kom du inte då? Eller, du har ju vart i salem 200000 ggrmen du svimmade ju sa du XD HAHA och du kallar Lilli fegis XD

2011-03-22 @ 21:27:21
URL: http://wolfsister.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaah var hos Michellina som bode i slagsta ^^

o aa lilli e fotfarande en fegis :D

2011-03-23 @ 17:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback