Jahapp .___.

Nu är min fd. Bästa vän sur på mig för ingenting... Eller, hon vill inte berätta .___.
Inte orkar hon med mig heller.. Jag vet inte ens vad jag har gjort.. :c

HJÄLP!

Så nu blir jag helt ensam som vanligt... Om jag inte kan vara med någon annan, man får väl alltid hoppas...

Men nu ska jag inte tänka på det...

Såg nyss på Solsidan :) Tyvärr sista avsnittet DDDDDD:
Sen tita jag på Time Out! Skiiit kul asså!  Fast det var också sista avsnittet :c

Nu sitter jag och lyssnar på musik :) Snart ska jag nog gå och lägga mig för jag har vart igång hela dan!!
Först Bauhaus sen IKEA sen City gross! snacka att man blir trött! Men när jag kom hem så skulle marsvinen ha en städad bur -.-' Efter det skulle jag packa så jag är skit trött nu D: Men nu har jag ju min favorit säng, hos pappa :D

Fuck Det är skola imorron ): Och det är måndag, jag hatar måndagar! Jag vill typ strypa alla då! XD Nej men, jag är typ trött hela jävla tiden och är grinig sen så är det en cp-jävla-lång-dag!
jaah .___. jag har väldigt vårdat språk :)


Jojjis <333 .3.


Haha, faiil .__. XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback