Trött...

Hejsan kottar!

Idag var jag i skolan som vanligt c:
Där hände inget speciellt... Som vanligt då.. XD

Sen skulle jag till stallet :D Det gick as bra faktist! Han var mjuk och gick i form när jag ville :) Fast, jag fick kämpa :o
Men det blev väldigt lungt senare förvi var väldigt tidiga.. Men när jag märkte att kvinen inte fanns i stallet fick jag damp, Enselagebalar är inte så jäkla roliga att leka med... Men jag och Mathilda fick hammra och hacka upp dom :O
Sen glömde jag och mocka småtjejernas box XD Men det var ändå inget, typ en bajshög :)
Sen när jag kom hem var jag helt slut.. Ofc har det vart strul med skolan så att jag måste ha fler möten -.-'

Men nu har jag precis badat och är skita trött. Ska nog sova snart... :)

Några bilder :)




Kotte's mule :D





(Lite suddig men, men)

Det var allt för mig :)
Bloggar om jag hinner på moronen imorron :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback